Sunday, June 3, 2007

比赛的结束,新的开始

Y.E.S 93.3 明星DJ争霸赛经过了一个多月以来的训练和宣传活动,终于在昨天告一个段落,圆满的结束了。
现在的心情,非常的高兴,开心。对未来要走的路,是抱着无比的期待和兴奋。难以置信,梦想和理想终于要实现了!
在这里,也有很多人要感谢,因为,能够得胜是大家的功劳。
非常感激评判慧诗,杰奇,和艺峰给于我这个机会圆梦。我会继续的努力的!
Y.E.S 93.3 DJ 崇庆,玛莉,佩芬,嘉惠和丽仪,谢谢你们的教导!从你们身上学了很多,很期待往后能继续向你们”偷师“!
Y.E.S 93.3 的工作人员,Kaydence 和 Janeal,谢谢你们这一个多月以来把我们照顾得无微不至。给你们添麻烦了!谢谢!
明星DJ争霸赛的其他九位参赛者,尤其勇翔和 Jason,谢谢你们的友谊,这一个月以来的路,因为有了你们,走得非常的多姿多彩!晓云和 Marvin 跟你们非常合得来,大家记得保持联络!
一直在我身边支持我的朋友,谢谢你们,到场支持,还花费心思做 T-shirt 和海报,你们对我的用心,我都感受到了。尤其是Sheryl, 从初赛到现在就一直鼓励着我,不断的激励我向前进,感激不尽。。。
当然不能忘记,从比赛开始就非常支持我们十位参赛者的朋友,谢谢你们!Evonne, 感谢你对我们的用心,费时费力的为我们煮凉茶,还在手不幸受伤后为我折纸鹤。明辉也不忘为我们打点食物,让我们在赶活动时有鸡饭吃!非常感动的呢!
最后不忘我的家人,尤其是我美丽的妈妈,对您的感激,不是一字一句可以说明的。谢谢您。

接下来,我还有很长的一端路要走,迫不及待的希望可以马上启程!我会不断的努力,更上一层楼!:)

过去两天的行程全都用照片纪录了下来!

星期五的 S.H.E 换PLAY 专辑的封盒活动!



和 Janeal 的大合照



晓云的凉茶,我的纸鹤!



劳苦功高的 Evonne!



细心的明辉。



小合照。

Y.E.S 93.3 明星DJ争霸赛大决赛!



自我介绍!



焦急的等待。。。



访问“伤风”的“何耀珊”。



我和 Jason 的自由加分题,对唱 Tank 的《专属天使》。



心情忐忑不安的等待成绩揭晓。



掩饰不住的惊喜!



《艾薇爱你》啦啦队!



亲朋好友,加上妈妈!



我的啦啦队也红了!

8 comments:

The One said...

HELLO IVY!!! =]
CONGRATS!!!
I WENT FOR THE S.H.E PLAY THING BUT NEVER SEE YOU LEH I WAS QUEUEING UP.
ANYWAY, CONTINUE TO JIAYOU!!! =P

cruzteng said...

congratulations!
welcome to 933~
mahjong when i'm up and running!

Anonymous said...

hey Ivy,

Congrats many abits on winning the comp. Very happy for you.

jude

the only living boy in new york said...

Ivy, Jia You! This is just the beginning! You better keep up this blog so us fans can continue on sharing your journey!

The Official spokesperson/President of Ivy's Fanatic Fan Club

SpyMaster said...

Thank you all for your encouragements and wishes!!!! :D I'll continue to work even harder!

Hope you're recovering well and getting better soon too Cruz, can't wait to mahjong! ;)

Evonne said...

wahaha!!!saw my name inside.anyway i sent u the pics already to ur email ~go n check it out ya :D
hahahahaha :D

jia you in the future~~~hohoho!!all the best yeah~~~!!!!!

Emcee Sharlyn said...

hey ivy,

Xiaoyun here. haha, saw my name in ur blog. Yup, really happy for you and I wanna hear ur voice on air really soon, babe!

Now my event's over. we can go 'chiong' after I come back from my Shanghai trip this Sunday!

And of course, cya at the movie gala tonight *grin*

Oh ya, I wanna tell u that I missed the times we went for a 'breather' to gossip and the time u called me to 'disturb' me over the phone...Surprisingly, we are of same frequency..kekeke

SpyMaster said...

Hey babe!

Thank you so much. Especially for extending your friendship to me. :D We’ll definitely go out and have fun when you are back!

I’m still coming for your event next week!

Loved the gossiping too… We shall do that on a regular basis!!! Haha…

The Creator